Cum cumpar

Onoram comenzi pentru persoane fizice, persoane juridice, institutii publice. Comenzile se primesc on-line sau telefonic. Comanda minima este de 45 ron. Sub aceasta valoare comenzile nu se onoreaza
Comanda prin intermediul site-ului se realizeaza fara inregistrare sau creare cont.
Veti fi contactat telefonic sau pe email pentru confirmarea comenzii.

Pentru a efectua o comanda prin intermediul magazinului online este necesar sa alegeti produsul dorit, sa il adaugati in cosul de cumparaturi (prin apasarea butonului Cumpara produsul)

comanda online

La pasul urmator apasati pe butonul "Finalizare comanda". Daca doriti sa achizitionati mai multe produse de pe site apasati butonul "Inapoi la lista de produse". Produsele adaugate anterior se pastreaza in cosul de cumparaturi. Daca modificati cantitatea dintr-un produs este necesar sa actualizati continutul cosului apasand butonul "Actualizeaza"

comanda online

Completati formularul de comanda cu datele dvs si trimiteti comanda.

comanda online

Intrebari frecvente:

  • Cand se livreaza comanda mea? Comenzile primite pana la ora 15, de luni pana vineri, sunt predate curierului in aceeasi zi. In functie de localitatea de destinatie, livrarea se face in termen de 24/48ore.
  • Nu am primit comanda plasata in urma cu cateva zile. Refac comanda online? In cazul in care nu ati primit comanda va rugam sa ne contactati. Daca aceasta a fost confirmata telefonic nu este necesar sa refaceti comanda online. Daca in schimb nu a fost confirmata telefonic verificati primirea email-ului de confirmare. Daca nu ati primit emai-ul automat de confirmare refaceti comanda online
  • Am plasat 2 comenzi in aceeasi zi, la interval scurt de timp. Se pot cumula? Daca ati plasat mai multe comenzi in aceeasi zi, inainte de ora 16, comenzile se vor cumula si veti achita o singura taxa de livrare.

Modalitatea de plata:

  • plata cu numerar se face integral, la livrare (catre comisionarul care efectueaza livrarea, in cazul in care produsele sunt expediate prin serviciul de curierat) sau la ridicarea produselor (de la una din sucursalele Postei Romane).
  • plata prin banca se face in avans, dupa intocmirea facturii proforme, produsele fiind livrate dupa confirmarea platii. Atentie! La plata prin banca trebuie sa tineti cont de comisionele bancare practicate de banca unde aveti deschis contul/ unde efectuati plata. Daca plata se face la ghiseul bancii unde avem deschis contul (ING Bank) comisionul este de 10 ron. Comisioanele bancare sunt suportate de catre cumparator.

Info stoc si detalii tehnice suplimentare

Oferta de produse si servicii prezentata online, pe site-ul www.energyshop.ro este valabila atat timp cat produsele sunt afisate ca fiind pe stoc, la pretul afisat. Produsele care nu au afisate pretul si butonul Cumpara nu se afla pe stoc. Energyshop.ro nu este raspunzator de fluctuatiile stocurilor furnizorilor, si nu poate fi tras la raspundere in cazul in care un produs dispare din oferta furnizorilor sai.
Daca doriti informatii suplimentare despre caracteristicile produselor din oferta va rugam sa ne contactati pe email sau folosind formularul de contact. Lista compatibilitatilor este orientativa si supusa permanent schimbarilor si imbunatatirilor. Este posibil ca unele modele sa nu apara in lista desi sunt compatibile. Daca aveti nelamuriri legate de compatibilitate nu ezitati sa ne contactati.

Pretul produselor

Preturile produselor reprezinta preturile finale pe care le veti plati pentru fiecare produs in parte dar nu includ cheltuielile de livrare. Cheltuielile de livrare difera in functie de tipul de produse cumparate, cantitate si suma totala a comenzii si va sunt aduse la cunostinta in momentul confirmarii comenzii (in cazul in care aceste costuri difera de cele standard, afisate pe site).

Garantia si durata de exploatare

Toate produsele comercializate sunt noi, nu oferim spre vanzare niciodata produse folosite sau reconditionate. Termenele de garantie sunt mentionate pe pagina de descriere a fiecarui produs in parte.
Garantia se refera la defectele de fabricatie si se aplica numai in cazul in care produsul nu prezinta urme de lovituri, zgarieturi, etc. In cazul acumulatorilor, garantia nu acopera eventualele scaderi de capacitate în timp, care sunt normale. Produsele defecte se schimba sau se returneaza contravaloarea produsului daca din diferite motive schimbul nu se poate efectua.
Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se trimit vanzatorului, insotite de o copie dupa factura care atesta cumpararea lor. Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de catre cumparator, urmand ca vanzatorul sa trimita pe cheltuiala proprie produsul ce va fi primit in schimb dupa constatarea defectului,a integritatii sigiliilor, precum si modului de manevrare/montare. Trimiterea produselor defecte se face dupa anuntarea prealabila a vanzatorului, specificandu-se defectul constatat. Defectele vizibile se reclama in momentul efectuarii receptiei. Prin defect vizibil se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la acest tip de defecte nu va fi luata in considerare. Receptia se considera ca fiind efectuata in aceeasi zi in care produsul a fost livrat si/sau preluat de catre client sau un reprezentant al acestuia.
Vanzatorul este exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate sau depozitate in mod necorespuzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate/ vandute, montate gresit, au suferit imersii de lichide, socuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat in contact cu substante a caror folosire nu este necesara in procesul de inlocuire/montare. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei.

Returnare

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice (10 zile lucratoare) de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.“

Date de care trebuie tinut cont atunci cand se returneaza produsele comandate:

  • Cheltuielile de returnare a produsului precum si cele de rambursare a contravalorii produsului vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur. Nu se accepta colete retur cu plata ramburs. Restituirea contravalorii produselor returnate se va faceprin cont bancar sau mandat postal.
  • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat: in ambalajul original, fara urme de deteriorare (scotch lipit direct pe cutie, urme de lovituri, zgarieturi, socuri, ciobirii ) cu etichetele si sigiliile intacte, cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit
  • Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor. Orice semn de uzura existent pe ambalaj / produs atrage anularea dreptului de returnare.
  • In cazul tuturor materialelor perisabile / consumabile, folosirea lor (fie si numai o singura data) nu mai permite returnarea lor
  • Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000 si O.G 34/2014 in cazul achizitionarii de catre persoane fizice de produse folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/200 art. 2 lit.e. si si O.G 34/2014 art.9 (2) lit.b ( Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor www.anpc.gov.ro )
    NOTA: produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, in ambalajul original si însotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii, se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

Continutul magazinului

Autorii nu isi asuma nici o raspundere pentru continutul site-ului. Ofertele si restul informatiilor pot fi modificate sau sterse oricand fara anuntare prealabila. Toate ofertele sunt fara obligativitate, si sunt valabile in limita stocului disponibil.
Informatiile din www.energyshop.ro au caracter informativ si pot exista diferente intre aceasta si produsul respective.Fotografia si descrierea produselor prezentate au caracter informativ si pot exista diferente intre aceasta si produsul respectiv. Specificatiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala
Acumulatorii si incarcatoarele aflate in oferta de pe www.energyshop.ro nu sunt originale ci COMPATIBILE cu cele originale si sunt vandute pentru a putea fi folosite alaturi de produsele altor companii. Orice referinta la producatori sau produsele lor, inclusiv numele companiilor este facuta pentru a identifica aplicatiile cu care produsele noastre sunt compatibile. In cazul in care un produs prezent in oferta este original acest lucru este specificat explicit.